شیشه یزد | خرید شیشه یزد برای صادرات

محصولات شیشه اردکان از تنوع بالایی برخوردار است  که همین مزیت باعث شهرت شیشه یزد شده است این کارخانه یکی از بهترین کارخانه های تولید شیشه فلوت و چندین قلم محصول دیگر که از شیشه به دست می آید می باشد. این کارخانه از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده می کنند و به همین دلیل صادرات به کشورهای خارجی دارند و از مهندسین و کارکنان بسیار خبره ای برخوردار هستند که در حال فعالیت و تولید در حد بالایی هستند.

شیشه یزد | خرید شیشه یزد برای صادرات


کارخانه شیشه یزد

 کارخانه شیشه یزد

شیشه اردکان یکی دیگر از کارخانه های تولید شیشه فلوت ایران است که در استان یزد در حال فعالیت است و در زمینی بالغ بر 75 هکتار احداث شده و از نیمه دوم سال 90 به بهرهبرداری رسیده است. محصولات تولیدی این کارخانه یکی از بهترین گزینه ها برای صادرات می باشد . این کارخانه با خط تولیدی بروز و بهره برداری از معادن سیلیس ، آهک و دولومیت و طی کردن مراحل تولید و نظارت دقیق واحد کنترل کیفیت بر روی مواد اولیه ، خط تولید ، بسته بندی محصول و بارگیری توانسته محصولی با کیفیت تولید و به بازارهای خارجی و داخلی معرفی کند.



کارخانجات شیشه اردکان

 کارخانجات شیشه اردکان

کارخانه شیشه اردکان به دلیل بزرگی مساحت کارخانه و نزدیکی معادن مواد اولیه توانسته تولیدات کارخانه خود را افزایش دهد و باعث پیشرفت در تولید و اقتصاد کشور شده است از همین رو شروع به راه اندازی واحد های دیگر نیز کرده است.

  • کارخانه استخراج و فرآوری مواد معدنی
  • کارخانه خردایش و آرایش مواد اولیه
  • کارخانه خط تولید فلوت
  • کارخانه صنایع جانبی شیشه


انواع شیشه یزد موجود در بازار

 انواع شیشه یزد موجود در بازار

کارخانه صنایع جانبی شیشه



سفارش عمده شیشه فلوت

 سفارش عمده شیشه فلوت

برای سفارش عمده خریدار ابتدا بایستی از محصول مورد نظر خود نهایت شناخت را داشته باشد که همین موضوع باعث می شود تا خریدار بداند که چه چیزی از بازار می خواهد این اطلاعات باعث تصمیم گیری بهتر در هنگام خرید و صرفه جویی در قیمت تمام شده محصول می باشد و در ک بهتری از کیفیت محصول تولید داخل می شود که می تواند با محصولات خارجی رقابت داشته باشد ، همچنین استفاده از محصولات داخلی برای تولید کننده دلگرمی به دنبال می آورد زیرا تولید کننده برای تولید بیشتر و با کیفیت تلاش بیشتری می کند و همین نقطه عطفی در شکوفایی تولید در کشور می شود.



خرید شیشه یزد

 خرید شیشه یزد

خریداران شیشه می توانند از طرق مختلف محصول مورد نظر خود را تهیه و استفاده کنند ،یکی از راه های خرید از طریق فروشگاه ها و نمایندگی ها می باشد راه دیگر خرید از واطه ها که کاری اشتباه است زیرا با افزایش سود خود باعث بالا رفتن قیمت می شوند که اصلا صرفه اقتصادی ندارد یا از طریق اینترنت که هم باعث تنوع در تعداد کالا است و هم صرفه اقتصادی که همین دو مورد برتری را نشان می دهد.

مشاوره و سفارش : خلیل ناصری نسب

مدیریت مجموعه: خلیل ناصری نسب

تلفن:09910275254

تماس با ما