قیمت شیشه 3 میل و سفارش به صورت مستقیم

قیمت شیشه 3 میل و سفارش به صورت مستقیم

در ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی امروز شیشه 3 میل هم استفاده های مختص به خود را دارد وحتی مانند شیشه های دیگر فلوت یا تخت در تولید آینه ،شیشه رنگی ،شیشه لمینت ، شیشه سکوریت و …. استفاده می شود. اما اصل استفاده در دکوراسیون است و طراحان از شیشه های 1میل ،2میل ،3میل استفاده می کنند این محصول را می توان از کارخانه شیشه فلوت کاویان که یکی از کارخانجات فعال در حال تولید هستند تهیه نمود قابل به ذکر است که محصولات این کارخانه در حال صادرات به اروپا می باشد و این امر حاکی از کیفیت بالای این محصولات است.



شیشه 3 میل

شیشه 3 میل

فروش شیشه 3 میل یکی از کالاهای مرسوم در بازار امروز است که بسیار پر رونق است این محصول مصارف بسیار زیادی دارد که به آن ها اشاره میکنیم. این محصول در تولید شیشه رنگی ، شیشه سکوریت و آینه با ضخامت 3 میل نقش اصلی را دارد. شیشه 3 میل از محصولات بسیار حساس شیشه است به دلیل ضخامت کم هنگام جابه جایی و بارگیری بسیار حساس است از همین رو تلفات بیشتری دارد.



موارد به کار گیری شیشه 3 میل

 موارد به کار گیری شیشه 3 میل
موارد به کار گیری شیشه 3 میل

بیشترین موارد استفاده از این شیشه همانطور که گفته شد در تولید آینه و شیشه های دیگر اهم از شیشه رنگی ،لمینت ،سندبلاست و سکوریت بوده است. استفاده از این شیشه بیشتر در قالب شیشه رنگی و طرحدار و برای دکوراسیون داخلی استفاده می شود و کاربردهای دیگر آن کمتر است از همین رو این محصول را بیشتر یک محصول اولیه برای تولید محصولات دیگر در نظر می گیرند.



مقایسه شیشه 3 میل و بقیه شیشه ها

مقایسه شیشه 3 میل و بقیه شیشه ها

این شیشه از لحاظ ظاهری با شیشه 4 میل تفاوتی ندارد و فقط از لحاظ ضخامت که با چشم غیر مصلح نمی توان تشخیص داد تفاوت دارد.اما این شیشه جز شیشه هایی با ضخامت کم از قبیل 1میل ،2میل است و از حساسیت بالایی برخورداراست



سفارش مستقیم انواع شیشه

سفارش مستقیم انواع شیشه

شیشه ها در کارخانه های تولیدی با فرآیندهای شیمیایی زیادی تولید می شوند.ولی یکی از بهترین خط تولید های این محصول متعلق به کارخانه شیشه فلوت کاویان در فریمان است که شیشه با بالاترین کیفیت و درجه کیفیت های مختلف تولید می شود که با حروف انگلیسی سطح درجه بندی معرفی شده است و به این ترتیب MQ , A , B , C معرفی می شود که بالاترین کیفیت با نماد MQ و کمترین کیفیت را با C  نشان می دهند. این کارخانه با خط تولید تمام مکانیزمه و اتوماتیک ساخت کشور آلمان است. اکثر گواهینامه ها مربوط به شیشه فلوت را کسب کرده است. محصولات این کارخانه به علت کیفیت و اصول بسته بندی درست به کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس صادر می شود. ولی توجه به این موضوع که تاجر یا خریدار برای خرید و فروش شیشه 3 میل یا هر محصول دیگری با مشکلاتی رو برو است از قبیل وجود واسته ها و دلال ها از لحاظ قیمت که این امر با وجود بروز بودن جامعه از طریق اینترنت تا حدودی منتفی شده است.



قیمت بروز انواع شیشه

قیمت بروز انواع شیشه

شیشه ها دارای کاربرد های خاص و متمایز از هم هستند. این محصول یکی از جز های جدا ناپذیر در هنگام خرید برای ساختمانهای در حال ساخت است. قیمت شیشه به علت نوسانات بازار عرض بسیار دستخوش تغییرات است و مشتری برای خرید باید از قیمت روز با خبر باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما