خرید شیشه های رنگی مقاوم و بادوام

لیست قیمت شیشه فلوت رنگی

قبل از پرداختن  به بحث خرید شیشه های رنگی مقاوم و بادوام در کشور، باید شناختی کوتاه و مفید از این ابزار صنعتی و ساختمانی را داشته باشیم. شیشه‌هایی قوی‌تر و محکم‌تر از استیل؟ بله نوع جدیدی از شیشه‌ها هستند که مقاوم و بادوام بوده و طی همکاری مشترک محققان با بخش انرژی و انستیتوی فناوری در دانشگاه و کارخانه های صنعتی تولید و مورد آزمایش قرار گرفته‌‌‌اند خواصی به مراتب بالاتر و بادوام‌تر از تمامی مواد شناخته شده دارند و در هر طرح و رنگی نیز در بازار پیدا می شوند.برای خرید شیشه های رنگی مقاوم و بادوام  می توان به صورت حضوری به مبدا اصلی یعنی نمایندگی فروش شیشه مراجعه و آن را خریداری نمود. نمایندگی های پخش و فروش شیشه کلیه شرایط را برای خریداران در سراسر بازار داخلی  فراهم می کنند. 
خرید شیشه های رنگی مقاوم و بادوام

موارد استفاده شیشه های رنگی

موارد استفاده شیشه های رنگی  از جمله موارد استفاده شیشه های رنگی می تون به کار برد آنها در بسیاری از  لابی هتل ها  بیمارستان مطب کلینیک های پزشکی به عنوان دیوارپوش شیشه ای اجرا میگردد همچنین در محیط های مسکونی اداری تجاری،پاساژها نیز مورد استفاده قرارمیگیرد ،شیشه های دکوراتیو،شیشه لاکوبل رنگی-شیشه بین کابینت-شیشه بلژیکی-نرده شیشه ای-پارتیشن اداری-شیشه ای فریم لس سازه شیشه ای و نمای مدرن شیشه ای کابین دوش و دور دوشی حمام  و یا استفاده از شیشه  رنگی سنتی در رستوران های سنتی که موجب زیبایی بالای انها شده است اشاره کرد. یکی از شیشه هایی که در این فضا ها مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد فراوانی نیز دارد شیشه رنگی دکوراتیو می باشد.

تولید کنندگان شیشه های رنگی در کشور

تولید کنندگان شیشه های رنگی در کشورمحصولات شیشه‌ ای ایران ازنظر کیفی از با کیفیت‌ترین محصولات جهان به شمار می آید. و تولید کنندگان زیادی در کشور هستند که این محصول را در رنگ ها و کیفیت های متفاوتی تولید و روانه بازار فروش می کنند. صنایع شیشه سازی در ایران بیشتر در چند شهر مهم صنعتی ازجمله تبریز، تهران و اصفهان و قزمین متمرکز است و بیشترین شیشه های رنگی کشور از این تولیدی ها به بازار عرضه می شود . کارخانجات تولید شیشه رنگی کشور علاوه بر این که نیاز کشور به این محصول را برآورده می کنند، برخی از محصولات خود را نیز به کشورهای همسایه صادر می کنند. بیشترین خریداران شیشه رنگی از تولید کنندگان را بخش ساختمان به خود اختصاص داده است.

مزایا و معایب استفاده از شیشه های رنگی

مزایا و معایب استفاده از شیشه های رنگیبا برخورد نور به شيشه نقاشی شده، رنگ ها در فضا جاری می شوند و زيبايی و شادابی را به ارمغان می آورند. در ادامه مزایا و معایب استفاده از شیشه های رنگی عبارت است از:

  • شیشه‌ های رنگی با ایجاد نورهای رنگارنگ باعث دور شدن و خارج شدن حشرات مزاحم از فضا مي شوند 
  • مقاومت بالا در مقابل رطوبت ومناطق شرجی
  • مقاومت شیمیایی بالا در مقابل اسیدها وبازها استون،تینر،چسبهای سیلیکون
  • مقاومت حرارتی بالا برای مناطق گرمسیر
  • مقاومت در برابر اشعه یو وی ومناسب جهت اجرا در محیطهای باز بیرونی
  • مقاومت خش پذیری بالا

به کار گیری شیشه های رنگی در طراحی های سنتی

به کار گیری شیشه های رنگی در طراحی های سنتیهمانطوريكه مي دانيد ايرانيان در گذشته از شيشه های رنگی در ساخت درب و پنجره های مشبك و ارسی برای منزل و اماكن عمومی و مذهبی استفاده زيادی می كردند. در مناطق کویری ایران به دلیل شدت نور زیاد و تنوع رنگی بسیار کمی که در طبیعت وجود دارد، استفاده از شیشه‌ رنگی رواج بیشتری داشته است. برای همین موضوع در بیشتر بناهایی قدیمی تخریب شده که میراث فرهنگی آن را بازسازی می کند شیشه های رنگی نیاز می باشد تا جلوه بنا به سمت قدیم متمرکز شود.

خرید شیشه های رنگی درجه یک

خرید شیشه های رنگی درجه یکمراکز خرید شیشه های رنگی با درجه بندی های مختلف در بیشتر شهر ها وجود دارد و می توانید این مدل از شیشه های رنگی را از فروشندگان آن تهیه نمود،اما بهترین کار مراجعه به نمایندگی اصلی فروش شیشه رنگی و خرید با کیفیت ترین شیشه از نوع درجه یک به صورت مستقیم و بدون واسطه است، که در این صورت با تخفیف خوبی هم برخوردار خواهید شد. امروزه با رونق گرفتن فضای کسب و کارهای اینترنتی فروشگاه های زیادی هم در زمینه فروش شیشه های رنگی در کشور فعالیت می کنند، که یکی از گسترده ترین فروشگاه های تهیه شیشه رنگی در کشور به شمار می رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما