خرید شیشه ضد سرقت | ضد گلوله

خرید شیشه ضد سرقت|شیشه ضد گلوله

شیشه ضد سرقت به علت کارایی که دارد مشتری مخصوص به خود را دارد و هر جایی نمی توان از آن استفاده کرد.این محصول از چندین لایه شیشه و PVB تشکیل شده است. این محصول با علم روز دنیا همراه است و هر لحظه در حال پیشرفت است به دلیل مکان های حساس که این شیشه استفاده می شود. شیشه ضد سرقت در مقابل گلوله ،انفجار ،ضربه بسیار بسیار مقاوم است.



پیشرفت شیشه

پیشرفت شیشه

با پیشرفت جوامع بشری نیازمندی ها هم بیشتر شد به طوری که برای خیلی مساله ها که زمانی راه حلی نبود در حال حاضر راه حلی پیدا شده یکی از این پیشرفت ها در صنعت شیشه به چشم می خورد که بسیار حرکت رو به بالایی داشته است زمانی شیشه نشکن در ذهن بشر جای نمی گرفت ولی الا به جایی رسیده که شیشه نشکن و حتی ضد انفجار و گلوله تولید می شود واین چیزی جز پیشرفت را نشان نمی دهد .



شیشه ضد سرقت

شیشه ضد سرقت

ششیه ضد سرقت با استحکام بسیار بالا است به دلیل دانش به کار رفته در ساخت و طراحی این محصول از چند لایه شیشه و PVB ساخته شده است تا در مقابل آسیب های پیش بینی شده مقاومت کند. شیشه ضد سرقت در مقابل ضربه ،گلوله ، انفجار بسیار مقاوم است و در زمان وارد شدن این آسیب ها خرده شیشه ولی پرتاب یا جدا از هم نمی شود. شیشه ضد سرقت از خانواده شیشه لمینت محسوب می شود. با خرید شیشه ضد سرقت از هزینه های اضافی جلوگیر می شود زیرا اگر شما از این محصول در محیط کار خود استفاده کنید باعث جلوگیری از بیشتر دزدی ها می شوید و به دنبال همین نه شما اموالتان به سرقت رفته نه و نه پلیس درگیر یک دزدی و کشف اموال به سرقت شده است.



موارد استفاده شیشه ضد سرقت

موارد استفاده شیشه ضد سرقت

از شیشه ضد سرقت در مکان های نه تنها در امنیتی بلکه مکان های دیگر هم  استفاده می شود می شود.

 شیشه ضد سرقت در :

  • ویترین طلافروشی ها
  • فروشگاه ها
  • موزه ها

مکان های امنیتی همچون ساختمان ریاست جمهوری که نیاز به امنیت بالا دارد.



خرید شیشه ضد سرقت

خرید شیشه ضد سرقت


تولید شیشه ضد سرقت

تولید شیشه ضد سرقت

با تولید شیشه ضد سرقت اکثر کسب و کار های پر سود هم در سایه امنیت بیشتری قرار گرفتند.

کسب و کار پرسود !!!! این کسب و کارها برای امنیت بیشتر محیط کار خود حاضر به هزینه بیشتر هستند پس این محصول با هر قیمتی عرضه شود ،خریداری هم می شود البته کیفیت هم باید بالا باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما