خرید شیشه زعفران در طرح و سایز های متنوع

خرید شیشه زعفران در طرح

خوشبختانه خرید شیشه زعفران در استان های خراسان کمی رونق پیدا کرده به این دلیل می گوییم «خوشبختانه» زیرا عده ای به فکر بسته بندی و توزیع این محصول گران بها در داخل کشور افتاده اند و این جای بسی خوشحالی است چون از سالهای خیلی دور زعفران به صورت فله به کشورهای دیگر از قبیل اسپانیا و ژاپن صادر می شد و با بسته بندی شکیل و زیبا به داخل کشور و کشورهای دیگر صادرات می شد و کشور های دنیا هر کشوری جز ایران را تولید کننده و صادر کننده زعفران می دانستند ولی با پیشرفت کسب و کارها حالا در داخل کشور کارگاه هایی برای بسته بندی این محصول شروع به کار کرده اند. و یکی از ظروف مورد استفاده آن ها ظروف شیشه ای زعفران برای بسته بندی است.



ظروف شیشه ای زعفران

ظروف شیشه ای زعفران

جای بسی تاسف است که کشور ایران با بیشترین مزرعه کاشت زعفران و تولید زعفران هیچ جایگاهی در تجارت جهانی زعفران در جهان نداشته باشد و کشورهایی از قبیل اسپانیا گوی سبقت را از ما دزدیده باشند واین ناکامی تنها یک مقصر دارد و تنها مقصر خود ما هستیم. زیرا اسپانیا فقط با استفاده از ظروف و بسته بندی زیبا این بازار پر سود جهانی را از آن خود کرده است. کشور ایران نیز می تواند با استفاده از همین تکنیک جایگاه اصلی خود را در تجارت زعفران بدست آورد.



مزایای ظروف شیشه ای زعفران

مزایای ظروف شیشه ای زعفران

اگر شما از شیشه برای بسته بندی زعفران خود استفاده کنید می توانید مجوز وزارت بهداشت مبنی بر صادرات محصول خود را داشته باشد.شیشه شفاف باعث جلب هر چه بیشتر مشتری می شود ، ظروف شیشه ای از سلامت بیشتری برخوردار هستند و کیفیت محصول شما را تا لحظه مصرف در حد بالایی نگهداری می کنند.



فروش شیشه بسته بندی زعفران

فروش شیشه بسته بندی زعفران
فروش شیشه بسته بندی زعفران

تولید کنندگان و مسول کارگاه های بسته بندی زعفران تغییر در نگرش خود نسبت به حوزه کسب و کار و تمرکز بر روی بسته بندی محصولات خود با خرید شیشه زعفران مقاوم و زیبا در آینده ای نزدیک به فروش بیشتر و حتی صادرات این گیاه گران بها بیاندیشند و شیشه زعفران در اندازه و طرح های مختلف بسیار قابل اهمیت است و مصرف کننده را با هر سلیقه و میزان مورد نیاز این محصول را به خود جذب می کند ،زیرا هر اندازه از لحاظ وزنی می خواهد را می تواند خریداری کند و از جنبه زیبایی و طرح شیشه هم مشتری را به خود جذب کرده است.



زعفران به یاد ماندنی

زعفران به یاد ماندنی

وقتی از بسته بندی صحبت می کنیم از جنبه های زیادی می توان به آن نگاه کرد یکی از این جنبه ها نقش بستن محصول و برند شما در خاطره مشتری است ،خوب حالا می پرسید چطور در ذهن مشتری رسوخ کنم؟؟؟؟ جواب ما به شما این است که با تهیه ظروف شیشه ای به محصولات خود نه تنها زعفران بلکه هر محصولی دیگری این امتیاز را بدهید که با خرید محصول و اتمام محصول شما ظرف شیشه ای باقیمانده را باز هم برای مصارف دیگر استفاده کنند مثلا ظرف آب درون یخچال یا برای نگهداری مربا خلاصه یا ضرف دارو یا …. به هر نحوی می توان از این ظروف استفاده کرد و با هر بار استفاده از این ظرف مارک برند یا حداقل یاد آوری از محتویاتی که داخل شیشه بوده تبلیغ شما را خیلی بیشتر می کند ولی اگر ظرف بسته بندی شما چیز جز ظروف شیشه ای باشد به از مدتی کم یا زیاد سر از سطل زباله در می آورد!!!!!



انواع شیشه زعفران

انواع شیشه زعفران
انواع شیشه زعفران
انواع شیشه زعفران

شیشه زعفران مدل های و حجم های مختلفی دارد که به شما معرفی می کنیم.

  • ظرف شیشه ای صدف
  • ظرف شیشه ای گوهر
  • ظرف شیشه ای آذین
  • ظرف شیشه ای سی گل
  • ظرف شیشه ای میلاد
  • ظرف شیشه ای یاس

هر کدام از مدل های بالا سایز های مختلفی دارند .

  • سایز نقلی(1 گرمی)
  • سایز کوچک(2 گرمی)
  • سایز متوسط(4 گرمی)
  • سایز بزرگ(10 گرمی)


خرید شیشه زعفران با قیمتی ارزان به صورت عمده

خرید شیشه زعفران با قیمتی ارزان به صورت عمده

با سفارش عمده شیشه زعفران از مراکز قدیمی شاید خود را از مدل ها ،طرح ، سایز ها و قیمت های دیگر محروم کنید که این مهم خود ضرری بزرگ است که می تواند کسب وکار شما را تحت شعاع قرار دهد که یک نقطه ضعف برای شما می باشد. از همین رو می توانید به یک جستجو در دنیای کوچک مجازی تمام گزینه های موجود برای خرید محصول مورد نظر را در دست داشته باشد و یک پله تا پیروزی در کسب و کار را به جلو بروید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما