خرید شیشه حرارتی | شیشه ضد آتش

شیشه ضد حرارت ،ضد آتش نانو سیلیکا از محصولاتی است مقاوم در برابر حرارت و آتش که امروزه استفاده می شود و به زبان عامیانه شیشه نسوز نامیده می شود. این شیشه انواع مختلفی دارد با ضخامت های مختلف و معیار خاص خود را دارد. از این محصول استفاده های زیادی می شود از جمله استفاده در شیشه درب ،پنجره ،شومینه و بخاری …. شما می توانید با خرید شیشه حرارتی مدل آلمانی این شیشه دمای تا نزدیک به 1500 در جه سانتی گراد را که شیشه تحمل می کند را تجربه کنید.

خرید شیشه حرارتی|شیشه ضد آتش

شیشه حرارتی-شیشه ضد حرارت-شیشه ضد آتش-شیشه نسوز-شیشه پیرکس

شیشه حرارتی-شیشه ضد حرارت-شیشه ضد آتش-شیشه نسوز-شیشه پیرکس

با تاثیر پیشرفت تکنولوژی بر روی تمام ابعاد نیازمندی های انسان، شیشه هم از این قاعله مستثنا نبود و پیشرفت های زیادی در این صنعت شاهد بودیم و شیشه حرارتی یکی از این محصولات بود که با علم و دانش خاصی بر اساس نیازمندی های جامعه بشری طراحی و تولید شد گفته می شود این محصول که تولید کشور آلمان بسیار مقاوم به حرارت بوده و تا 1500 درجه سانتی گراد را متحمل می شود ولی تولیدات کشور های دیگر تا کمتر از 1000 درجه را تحمل می کند و این شیشه هم از چند لایه تشکیل شده و مقاومت خوبی در برابر شکستن و حرارت از خود نشان می دهند.


انواع شیشه حرارتی

انواع شیشه حرارتی

شیشه حرارتی یا نسوز در انواع ،جنس های و ضخامت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. معیار های دسته بندی شیشه های ضد حرارت:

  1. مقدار درجه مقاومت در مقابل ورود آتش
  2. مقدار درجه مقاومت در مقابل ورود دود و گازهای سمی
  3. مقدار درجه مقاومت در مقابل نفوذ گرما

انواع مختلف شیشه ضد حرارت بر اساس شکل ظاهری که در اینجا به معرفی آن ها می پردازیم.

  • شفاف
  • مات
  • نیمه شفاف

حتی شیشه های نسوز در رنگ آمیزی های مختلف تولید می شود فقط باید رنگ به کار برده در آن ها از نوع نسوز و مقاوم در برابر حرارت بالا باشد.


کاربرد های شیشه ضد حرارت

 کاربرد های شیشه ضد حرارت

با خرید شیشه حرارتی یا ضد حرارت برای استفاده در درب و پنجر ساختمان های مسکونی ،اداری ،برج ها ،پتروشیمی ها و خصوصا مکان هایی که احتمال بروز آتش بیشتر از مکان های دیگر است برای ایمنی بالا که پیشتر به شما توضیح می دهیم به کار می رود .


شیشه شومینه یا شیشه ضد حرارت شومینه

کاربرد دیگر این محصول در شومینه ها و بخاری ها استفاده می شود البته دراین مقوله باید معیار های دیگر را نیز سنجید و تنها این که شیشه ضد حرارت یا نسوز باشد کفایت نمی کند در شومینه به دلیل استفاده از سوخت های مختلف باید نوع و طرح به کار بردن شیشه بسیار مهم باشد تا از شیوع آتش به داخل خانه جلوگیری شود.

شیشه شومینه
شیشه شومینه

شیشه ضد حریق در جلوگیری از پیشرفت آتش سوزی

شیشه ضد حریق در جلوگیری از پیشرفت آتش سوزی

نقش به سزایی شیشه ضد حریق در جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر آتش می تواند ایفا کند. مثلا در یک فضای بسته مانند اتاق برای گسترش آتش نیاز به حجم زیاد اکسیژن است و اگر پنجره ها از نوع معمولی باشند با کمی افزایش حرارت ذوب یا شکسته می شود و با رسیدن اکسیژن ،آتش جان تازه ای گرفته و سرعت پیشروی بیشتری می گیرد ،ولی اگر شیشه ضد حریق در پنجره ها به کاربرده می شد این آتش با سرعت کمتری به پیشرفت ادامه می دهد.


ویژگی شیشه ضد حریق

ویژگی شیشه ضد حریق

از ویژگی ها بارز شیشه ضد حریق می توان به زمان زیاد تحمل حرارت 1000 درجه و عایق بودن در برابر حرارت ،سرما و صوت نیز اشاره کرد و همین خصوصیات باعث صرفه جویی در مصرف هر چه بیشتر انرژی می شود که امروزه یکی از اساسی ترین موضوعات تبدیل شده است. این شیشه براساس تعداد لایه های به کاربرده شده می تواند زمان بیشتری برای ذوب شدن یا شکستن را تحمل کند از همین رو باعث ایمنی بشتری می شود تا آتش به مکان های دیگر ساختمان سرایت نکند و زمان بیشتری برای تخلیه ساختمان می خرد.

  • تبلیغات:
  1. فروش اینترنتی پنل شیشه دکوراتیو
  2. فروش عمده پنل شیشه دکوراتیو با کیفیت
  3. خرید انواع شیشه سکوریت بالکن
  4. شیشه سکوریت چیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما