شیشه سکوریت 4 میل | خرید شیشه سکوریت 4 میل با کیفیت

نیاز بشر هر روز در حال تغییر و دگرگونی است این واقعیت هم در قبال شیشه و محصولات از نوع شیشه صدق می کند . مثلا یکی دیگر از محصولات مورد نیاز در مورد شیشه سکوریت 4 میل است که یکی از محصولات کاربردی شیشه است و مصارف مختلفی دارد.

شیشه سکوریت 4 میل


شیشه سکوریت 4 میل

در کارخانجات تولید شیشه سکوریت شیشه فلوت یا تخت را تا دمای 700 درجه سانتیگراد بالا می برند و به یک باره و خیلی سریع هوای سرد به هر 2 طرف شیشه دمیده می شود به دلیل گرم شدن و سرد شدن خیلی سریع شیشه تبدیل به شیشه سکوریت می شود.

شیشه سکوریت 4 میل


شیشه سکوریت طرح دار

برای پخش شیشه سکوریت طرح دار، در نمایندگی های مختلف شیوه هایی به کار گرفته و می توان  از طریق اینترنت و یا از طریق سنتی خرید را انجام داد. شیشه های سکوریت را با طرح های جدید و بروز ارائه می دهند به گونه ای که برخی از آن ها کیفیت های بسیار بالایی دارند و تعدادی را صرفا برای ظاهر های زیباتر به کار می گیرند. گفتنی است که پخش شیشه سکوریت طرح دار، این روز ها با استفاده از اینترنت نیز اتفاق می افتد.

 شیشه سکوریت طرح دار


مزایای شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یکی از محصولات ایمن شیشه است زیرا این نوع شیشه بسیاردر مقابل ضربه و فشار مقاوم بوده است وتا حد بالایی از این حملات را تحمل می کند .

یکی دیگر از مزایای شیشه سکوریت در هنگام شکستن به یک باره فرو نمی ریزد و در صورت فرو ریختن خطرناک و برنده نیست از همین رو جزو شیشه های خیلی ایمن است. مقاومت مکانیکی شیشه سکوریت با شیشه معمولی خام بسیار متفاوت است. مثلا شیشه سکوریت 4 میل در مقابل ضربه 5 برابر شیشه معمولی با ضخامت 4 مقاومت دارد.

 مزایای شیشه سکوریت


موارد استفاده شیشه سکوریت 4 میل

  • صنعت خودرو
  • لوازم خانگی
  • اجاق گازها
  • یخچال
  • فر آشپزخانه
موارد استفاده شیشه سکوریت 4 میل


خرید عمده شیشه سکوریت 4 میل

برای خرید شیشه سکوریت بدون واسطه می توانید از سایت های اینترنتی برای دنبال کردن و پیدا کردن محصول مورد نظر خود بهره ببرید از همین رو محصولات شیشه سکوریت جز محصولاتی است که باید با قیمت بسیار متعادل در بازار پخش شود زیرا محصول پرکاربردی است و اقلب مردم آشنایی هر چه سطحی با این محصول را دارند و کم و بیش این محصول را می شناسند. از همین رو دست دلالان تا حدی در این زمینه بسته شده است.

خرید عمده شیشه سکوریت 4 میل

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما