خرید شیشه مات کن رنگی با قیمتی استثنایی

شیشه و پنجره های موجود در منازل و انواع محیط های کاری گاهی برای همیشه کارآیی ندارند. در برخی موارد افراد از اینکه در فضایی پنجره ای کار گذاشته اند پشیمان می‌شوند. 

آنها به دنبال راهی هستند که حریم خصوصی که در قبل در آن محیط داشته اند را دوباره تجربه کنند اما در عین حال دلشان می خواهد که نورگیر اتاق و یا فضای شان از بین برود. 

پرده ها این قابلیت را ندارند که هم نورگیر اتاق را از بین نبرند و هم اینکه حالت خصوصی‌ سازی آن محیط را به وجود آورند. اما راه حل بسیار پر کاربرد برای این قضیه استفاده از شیشه مات کن میباشد.

این محصول در انواع مختلف ساده و رنگی موجود است اما نوع رنگی آن به دلیل داشتن تنوع پر طرفدار تر بوده که خرید شیشه مات کن رنگی با قیمتی استثنائی از طریق خرید به روش اینترنتی و مستقیم برایتان میسر خواهد بود.

خرید شیشه مات کن رنگی با قیمتی استثنایی

خریدار انواع شیشه مات کن های رنگی

خریدار انواع شیشه مات کن های رنگی یکی از نیازهای افراد در زمینه تهیه پوشش برای پنجره و شیشه فضایی که در آن هستند، میباشد. این نوع پوشش دهی هم نیاز به خصوصی سازی فضای مورد فعالیت افراد را برطرف میکند و هم باعث میشود تا آنها از داشتن نورگیر مناسب محروم نمانند.
خریدار انواع شیشه مات های رنگی به فکر متنوع بودن میباشد. زمانی شما میخواهید اتاق کودکتان در عین اینکه پرده ای داشته باشد هوای داخل و خارج در رفت آمد هم باشد اما پرده های ساده و معمولی این نیاز را اجابت نخواهند کرد. بنابراین از طریق اسپری مات کننده شیشه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

خرید شیشه مات کن های سنتی به قیمت ارزان

خرید شیشه مات کن های سنتی به قیمت ارزانگاهی فضای اتاق به اندازه کافی کوچک و نفس است و با زدن پرده های معمول این موضوع دو چندان جلوه پیدا میکند و حتی برای فردی که در آن اتاق مشغول به فعالیت مزاحمت خواهد داشت. اما به این فکر کنید که از طریق استفاده از برچسب شیشه رنگی سنتی میتوانید فضای اتاق خود را از حالت دلگیر بودن در آورید.

اسپری شیشه مات کن سنتی دارای طرح های بسیار زیبا، حیرت انگیز و دلنشین میباشد که با هر سلیقه ای و متناسب با هر علاقه ای قابل تهیه است.
خرید شیشه مات کن‌ های سنتی به قیمت ارزان برای افرادی ممکن خواهد بود که سفارشات عمده ای در این زمینه داشته باشند. شماع زیزان هرچه که به صورت عمده تری خرید کنید به همان اندازه قیمت برایتان شکسته خواهد شد.

نحوه نصب شیشه مات کن بر روی درب و پنجره

نحوه نصب شیشه مات کن بر روی درب و پنجرهافراد برای اینکه بتوانند حریم خصوصی خود را از دید دیگران حفظ نمایند و در عین حال به فضای داخلی محیط خود طرحی زیبا و خیره کننده بدهند از برچسب پنجره استفاده میکنند.
اما برای اینکه با ظرافت بیشتری این کار را انجام دهید و همزمان کار برای شما جلوه آسانتری داشته باشد ما در زیر نحوه نصب شیشه مات کن بر روی درب و پنجره را برایتان به اختصار بیان کرده ایم:

  • درابتدا شیشه یا پنجره را کاملا تمیز کنید. بهتر است که این کار را با شیشه پاک کن انجام دهید تا هیچ لک یا گرد و غباری بر روی آن باقی نماند.
  • سپس اندازه پنجره را دقیق بگیرید و به همان میزان، برچسب را نیز برش دهید جوری که کناره های پنجره فضای خالی باقی نماند یا برچسب را اضافی برش ندهید.
  • در این مرحله سطح چسبناک برچسب را با آب اسپری کنید و سطح شیشه را نیز اسپری آب بزنید.
  • در مرحله آخر برچسب شیشه پاک کن را به پنجره بچسبانید و با کاردک نازکی هوای بین آن را خارج کنید. اینکار را باحوصله انجام دهید جوریکه هیچ چروکی بر روی برچسب نیفتد.

فروشنده عمده شیشه مات کن رنگی

فروشنده  عمده شیشه مات کن رنگیعده ای هستند  که از این برچسب برای دکور انواع استودیو یا گالری های نقاشی، هنرهای دستی و… استفاده میکنند. 
بنابراین به دنبال خرید کلی این محصول میباشند. فروشنده شیشه مات کن رنگی نیز جهت اینکه مشتری از خرید خود راضی باشد تخفیف های استثنایی و ویژه افرادی گذاشته است که این کالا را در حجم های کلی و عمده، خریداری نمایند. 

قیمت انواع شیشه مات کن در بازار

قیمت انواع شیشه مات کن در بازارشیشه مات کن ها دارای انواع مختلفی در طرح، رنگ و حجم متعدد اسپری یا سایز های متفاوت برچسبی، هستند.
به حدی این محصول در بین همگان رواج پیدا کرده است که تنوع آن در بازار پاسخگوی نیاز تمام خریداران میباشد. به دلیل همین تنوع در اندازه و طرح است که قیمت انواع شیشه مات کن در بازار متغیر میباشد.دیگر نگران محدودیت موجودی این کالا در بازارهای کشور نباشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما